Veckans träningslista V3

VECKANS PASS:
Måndag: 10 km längd
Tisdag: 5 km längd, ett par utförsåk samt cirkelpass med avslutande intervaller på gymmet.
Ons: Utförsåkning.
Tors: Utförsåkning + styrkepass med fokus ben på gymmet.
Fre: Utförsåkning + intervaller med fokus överkropp på gymmet.

VECKANS TRÄNINGSKOMPIS(AR):
Helt klart Anna, Emmelie och Anna. Vi har haft så jäkla roligt denna veckan.

VECKANS BÄSTA TRÄNING:
Allt. Jag gillar mixen av styrka, löp och skidor. Passar mig perfekt.

VECKANS TRÄNINGSLÅT:
Tones and I – Fly Away.

VECKANS MOTGÅNG:
Finns nog inte någon motgång denna veckan. Jag är väldigt zen just nu.

VECKANS REFLEKTION:
Tänk så mycket man går miste om för att man inte vågar och är rädd för att göra bort sig eller bryr sig om vad andra tycker. Skidåkningen är just en sådan del i livet där jag ena stunden känner hur jag famlar i mörkret för att i nästa euforiskt jubla när en yttepytte glimt av glid infinner sig. Ni vet när det klaffar? När man tar den den där svängen och allt bara fungerar. Jag är så jädra glad att jag är så jädra obrydd om att jag ser ut som en flaxande fågel i backen. Jag lär mig något nytt och har svinkul, vem fan bryr sig om hur man ser ut då.

VECKANS HELL YEAH:
Skidåkningen. HELVETE vad jag älskar det!

VECKANS HELGTRÄNING:
Lördag: Längd och stretch.
Söndag: Lättare löppass med fokus teknik och jämt A2pace med 3-4 tempoökningar mitt i.

VECKANS EXTRA:
Mina nya skidor är på väg hem i skrivande stund.

42

Lämna en kommentar

E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fält är märkta *