Wrap up Amex!

I samarbete med American Express

Jag sitter och går igenom mina samarbeten och fastnar vid vårens samarbete med American Express. Jag funderar lite på filmerna vi har spelat in. På att jobba tillsammans med en sådan stor aktör och vad jag tar med mig från samarbetet.

Målet med detta samarbetet var som ni vet att lära mig mer om Amex som företag, om deras tjänster men även inkludera mina läsare, det vill säga just dig som läser, i samarbetet. Alla frågor jag har ställt till Amex kommer från mina läsare. Kanske just du som läser detta inlägget har varit delaktig i samarbetet. Det är viktigt för mig. Att inkludera mina läsare och känna att mitt jobb ger mig något tillbaka.

Amex har länge funnits i mitt liv och jag kan vara ärlig med att säga att jag bara hade skrapat på ytan innan jag började samarbeta med dem. Jag tycker ändå jag har bra koll, men jag har med handen på hjärtat fått bättre koll efter att ha börjat jobba med dem på ett mer djupgående plan.

Jag respekterar dem som företag, inte minst för att de jobbar för en 50/50 princip gällande könsfördelningen men även för att de tar kundservice på allvar. Jag har tyvärr så många exempel på företag som brister helt när det kommer till sin kundtjänst och kundvård att det numera är det första jag anmärker på när jag kommer i kontakt med ett företag.

Jag hoppas ni gillade vårens samarbete med Amex och gillade mina videos som jag gjorde tillsammans med dem. Vill ni se dem så finns intervjun med William från kuntjänst här, intervjun med Fredrik Sauter, Nordisk VD, här och min marknadsundersökning här.


Här och här kan ni läsa mer poängsystemet samt övergripande om korten här.

22

Lämna en kommentar

E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fält är märkta *