,

Eastpak utökar sitt samarbete med Friendcation och vi frontar kampanj 2020

Stora nyheter. Glada nyheter. Sådär pirrigt roliga att vi båda tjuter till när vi börjar prata om det. Som ni redan vet så har Eastpak varit en del av Friendcation under det gångna året. De har kittat upp tjejerna med väskor inför varje resa och även sett till så att jag och Louise har rest med stil, och framförallt – underlättat vårt packande då resväskorna rymmer allt och lite till.

Under sommaren fick vi ett erbjudande om att fördjupa vårt samarbete och även fronta en kampanj längre fram. Herregud ja. Veckorna gick och efter två bra mötet spikades planen framåt.

Och här är vi nu. Jag är så oerhört stolt och glad över detta. Johan och Maria som driver agenturen som bland annat har Eastpak är en fröjd att jobba med. Det var bland annat dem vi gjorde Lee kampanjen med. Det är aldrig några konstigheter och vi har relativt fria händer kring hur vi ska förmedla samarbetet. Det är häftigt att då den tilliten. Det är som ett kvitto på att det vi gör är bra och relevant.

När ni läser detta så är jag i Thailand. Och detta samarbetet är även en av anledningarna till att jag inte stannar kvar längre än de dagar jag ska befinna mig i Thailand. För 2 dagar efter jag har kommit hem plåtar vi en stor kampanj för Eastpak. Och det trumfar kokosnötter och vita sandstränder. Herregud, vilket avslut på året va?

Välkomna på Friendcation-tåget Eastpak, ni gör helt rätt. Vi gör helt rätt.

49

3 svar till “Eastpak utökar sitt samarbete med Friendcation och vi frontar kampanj 2020”

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *