,

Reebok Nordics Ambassadör 2018

 Tänk att det var exakt ett år sedan jag var på möte gällande mitt ambassadörskap för Reebok Nordics och nu sitter jag här igen men betydligt lugnare och tryggare i mig själv och vad som förväntas av mig.

När jag skrev på för Reebok Nordics för ett år sedan var jag rätt nervös gällande att jag inte “såg” ut som de andra ambassadörerna. Jag varken lyfte lika tungt, hade samma välsvarvade kropp eller hade samma följarskala. Samtidigt som jag ville skrika ut till hela världen hur häftigt det var att Reebok valde just mig och hur fantastiskt glad jag var att ett sådant stort varumärke breddade sig och satsade på andra typer av profiler så var jag nervös. Jag var så jädra nervös över om jag skulle leva upp till förväntningarna vilket nu ett år senare visar sig vara förväntningar som ingen annan än jag själv satte upp.

När jag fick en mötesinbjudan för några månader sedan med ämnet “Framtiden 2018” så hoppade hjärtat till på samma sätt som den dagen för ett år sedan när jag fick en kryptisk mötesinbjudan gällande ett “Samarbete med ett stort globalt varumärke”. Skillnaden mot förra året var som sagt att jag denna gången var lugn i mig själv, hade en framtidsplan att diskutera och la in mötet i min kalender med känslan att jag skulle träffa ett par vänner över lunch. För det är det Reebok har blivit för mig. Jag skrev “välkommen till Reebok-familjen” till Lofsan häromdagen när hon gick ut med att hon hade skrivit på. För det är så det ska kännas med ett samarbete. Det handlar om att ge och ta, att lyfta varandra och framförallt: att känna att man vågar öppna upp sig om sina tankar och ideér.

Och med det sagt så säger jag: NU KÖR VI ÄNNU ETT MAGISKT ÅR REEBOK NORDICS!

9

2 svar till “Reebok Nordics Ambassadör 2018”

  1. Jag blir så fantastiskt glad över varumärken som sticker ut hakan och kopplar på bra profiler. Jag tror att betydligt många fler identifierar sig med dig än med “eliteliten” och det är jag övertygad om ger varumärket mycket mycket mer! Stort grattis och sjukt kul! Heja er pod också, ska lyssna på Lofsanavsnittet idag!

    • Hej Sara! TACK så hemskt mycket. Är enig med dig, alltså om varumärken och profiler. Det är något jag tror kommer ändras mer och mer i framtiden, det kommer bli ett mer samspelt samarbete och framförallt: kreativt. Hoppas du gillar podden! Stor kram

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *