Veckans träningslista V20

VECKANS PASS:
Måndag: Vila.
Tisdag: 40 min lugn distanssimning.
Ons: 60 min löpning zon 3
Tors: 3 x 2 km intervaller 4.50 fart i backe + lätt bål/rygg styrka + löpcoachning för Daniel Wellington på kvällen (4-3-2-1 min intervaller + annat).
Fre: 75 min distanslöpning zon 3

VECKANS TRÄNINGSKOMPIS:
De 12 tappra tjejerna som efter en kväll fylld av rödvin, dans och alldeles för lite sömn stod redo 07:45 på den lummiga gårdsplanen nere i Toscana för ett träningspass lett av mig i måndags. Hejja er tjejer! Älskar hur ni krigade!

VECKANS BÄSTA TRÄNING:
Onsdagens löpning gick förvånande bra trots att vi startade 06:15 på morgonen och höll tempo som inte är helt bekvämt så tidigt på morgonen. Annars så är jag väldigt nöjd med dagens löpning med. Benen kändes fräscha!

VECKANS TRÄNINGSLÅT:
Hit Back – To Fat To Crawl.

VECKANS MOTGÅNG:
Har varit lite omotiverad. Tankarna har yrt runt och har mest känt irritation över tävlingarna. Tror det beror på att det närmar sig och jag har så jävla mycket annat (inte planerat) på agendan vilket leder till att jag blir stressad över min prestation. Äh, alla dagar kan inte vara ett jädra guldregn.

VECKANS REFLEKTION:
Se ovan. Har inte reflekterat så mycket mer än så. Jo! Att jag kommer vilja gå något bootcamp i höst för att göra något annat när jag har tävlat klart. Men det är väl det enda. Annars har tankarna mest varit på allt annat som händer plus att jag har en lite lugnare träningsvecka.

VECKANS HELL YEAH:
Fick beröm för min löpning av coach Simon. Det kändes gött!

VECKANS HELGTRÄNING:
Lördag: Långdistans cykling.
Söndag: Simning.

VECKANS EXTRA:
Skjuter upp tävlingsschemat tills nästa vecka, ni var en del som undrade över det.

10

Lämna en kommentar

E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fält är märkta *