Veckans träningslista V42

VECKANS PASS:
Måndag: Vila.
Tisdag: Benpass.
Ons: 60 min zon 3 löp.
Tors: Lätt aktiviteringspass på morgonen bestående av 15 min jogg + 15 min bål/rygg.
Fre: Tungt benpass.

VECKANS TRÄNINGSKOMPIS:
Viktoria <3

VECKANS BÄSTA TRÄNING:
Förhoppningsvis blir det kampsportsfyset imorgon, för denna veckans träning har fan varit under all kritik.

VECKANS TRÄNINGSLÅT:
Fisher – Loosing it.

VECKANS MOTGÅNG:
Men allt. Jävla pissvecka.

VECKANS REFLEKTION:
Samtidigt som jag älskar mitt kravlösa sätt att träna på just nu börjar tankarna mer och mer landa på att kliva på träningsschemat igen. Styra upp testerna som ligger och väntar på mig och börja jobba på prestationen inför nästa års tävlingar. Jag låter tanken marineras ett par dagar till. Men det är ett gott tecken att jag börjar bli taggad.

VECKANS HELL YEAH:
Fredagspasset med Viktoria. Det var fan bra. Vi båda är på riktigt mördarhumör just nu och det märktes i vår träning. Böjde 87.5 kg utan problem. Nästa vecka kör jag 95 kg. Det ser jag framemot.

VECKANS HELGTRÄNING:
Lör: Cirkelfys på Kampsportsstadion.
Sön: Lugnt distanspass löpt alternativt simning. Beror helt på vad jag blir sugen på.

VECKANS EXTRA:
Har insett hur jävla nära jag har till Ursvik från Sumpan – hell to the yeah!

30

Lämna en kommentar

E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fält är märkta *