Veckans träningslista V7

VECKANS PASS:
Måndag: Styrka fokus ben.
Tisdag: Crossfit med fokus ben + flås.
Ons: 2 x 5 min 4.30 intervaller + 5×30 sek 3.80 intervaller därefter överkroppsstyrka.
Tors: Vila.
Fre: Cirkelfys (kampsport).

VECKANS TRÄNINGSKOMPIS:
Denna veckan har jag och Viktoria kämpat på sida vid sida fast att vi båda är rätt omotiverade.

VECKANS BÄSTA TRÄNING:
Mjäh. Allt har gått på sparlåga. Inget pass har varit “wow”. Så jag säger pass på den.

VECKANS TRÄNINGSLÅT:
Eric Prydz – Opus.

VECKANS MOTGÅNG:
MEN ALLT. Jag paaaaaaaaaaaaaaaaaaallar inte. Känner noll motivation med träningen just nu. Känner mig otymplig som en övervintrad val och det enda jag vill är att sova.

VECKANS HELL YEAH:
Finns inget hell yeah.

VECKANS REFLEKTION:
Kan vi reflektera över att jag har tappat all form av träningsglöd?

VECKANS HELGTRÄNING:
Lördag: Lunchträning på skolan. Blir nog 4 x 1 km tröskelintervaller.
Söndag: Vila.

VECKANS EXTRA:
Här finns heller inget jävla extra.

45

6 svar till “Veckans träningslista V7”

  1. Fy fan för den träningskänslan alltså. Brukar kalla dem för mina flodhästpass. För det är precis vad jag känner mig som. Brukar tänka att lite är bättre än inget. För jag vet att jag behöver rörelsen så jäkla mycket ändå. Bara väldigt mycket mindre. Väldigt mycket lugnare. Och väldigt mycket mer accepterande. Och du. Försök att skapa utrymmet. För extra sömn. Extra hångel. Extra äta-glass-och-pilla-i-naveln. Extra av allt det där andra. Som inte är träning. Men som är minst lika viktigt. Och som jag vet att du är minst lika bra på. Puss!

  2. Hej! Jag såg en bild på dig från inspelningen av PT-Fias pod. Du hade så himla fin klänning, var är den i från?

  3. Känner exakt likadant träningsmässigt denna veckan – alltså fy fan. Vill bara sova och blunda. Tänker att det kommer snart en ny vecka och då jävlar! Ska bara få ordning på mitt knä också så jag kan börja springa igen.

    Det får väl vara så då ❤️

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *